جدول ۱۵-۴ ضرایب مسیر، آماره­ی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: قصد خرید آنی)

متغیر پیش­بین

ضریب مسیر ()

آماره t

ضریب تعیین کل ()

حس لذت

۳۳/۰

**۱۹/۳

۱۴/۰

انگیختگی

۲۶/۰

**۸۵/۲

با توجه به ضریب مسیر ۳۳/۰ و همچنین آماره t به مقدار ۱۹/۳ می­توان گفت: در سطح اطمینان ۹۵ درصد حس لذت بر قصد­ خرید آنی تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین، فرضیه اول پژوهش معنادار می­باشد و تایید می­ شود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

با توجه به ضریب مسیر ۲۶/۰ و همچنین آماره t به مقدار ۸۵/۲ می­توان گفت: در سطح اطمینان ۹۹ درصد انگیختگی بر قصد خرید آنی تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین، فرضیه دوم پژوهش معنادار می­باشد و تایید می­ شود.
مقدار ضریب تعیین چندگانه () برابر ۱۴/۰ شده است. این ضریب توانایی پیش بینی متغیر وابسته توسط متغیر مستقل را بررسی می­ کند. بر این اساس متغیرهای حس لذت و انگیختگی روی هم رفته توانسته است ۱۴ درصد از تغییرات قصد خرید آنی را پیش ­بینی کند.
قصد خرید آنی تاثیر مثبت و معناداری بر رفتار خرید آنی دارد.
ریسک ادراک شده تاثیر منفی و معناداری بر رفتار خرید آنی دارد.
جدول ۱۶-۴ ضرایب مسیر، آماره­ی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: رفتار خرید آنی)

متغیر پیش بین

ضریب مسیر ()

آماره t

ضریب تعیین کل ()

ریسک ادراک شده

۰۴/۰-

۹۵/۰-

۸۵/۰

قصد خرید آنی

۹۲/۰

**۱۱/۹

با توجه به ضریب مسیر ۹۲/۰ و همچنین آماره t به مقدار ۱۱/۹ می­توان گفت: در سطح اطمینان ۹۹ درصد قصد خرید آنی بر رفتار خرید آنی تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین فرضیه سوم پژوهش معنادار می­باشد و تایید می­ شود.
با توجه به ضریب مسیر ۰۴/۰- و همچنین آماره t به مقدار ۹۵/۰- می­توان گفت: در سطح اطمینان ۹۵ درصد ریسک ادراک شده بر رفتار خرید آنی تاثیر معناداری ندارد؛ بنابراین فرضیه چهارم پژوهش معنادار نمی ­باشد و تایید نمی­ شود.
مقدار ضریب تعیین چندگانه () برابر ۸۵/۰ شده است. این ضریب توانایی پیش ­بینی متغیر وابسته توسط متغیر مستقل را بررسی می­ کند. بر این اساس متغیر قصد خرید آنی روی هم رفته توانسته است ۸۵ درصد از تغییرات رفتار خرید آنی را پیش ­بینی کند. متغیر ریسک ادراک شده سهم معناداری در پیش ­بینی متغیر رفتار خرید آنی را نداشته است.
رفتار خرید آنی تاثیر منفی و معناداری بر واکنش پس از خرید دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...