فایل شماره 3475 |
- توسعه مهارتهای مدیریتی در بخشهای صنعتی، برخی بخشهای خدماتی و سایر زیربخشها
• کسب تجربه بازاریابی صادرات در بخشی از بنگاههای فعال
- منابع گسترده طبیعی، ظرفیتسازی انسانی، بازارهای پیرامونی
- مشارکت در بسیاری از نمایشگاهها در کشورهای منتخب
- بهبود کیفیت کاتالوگها و ابزارهای مختلف بازاریابی
مدیریت کیفیت صادرات کالاها و خدمات ایران و انطباق محصول
• توجه به تحقیق و توسعه در برخی بنگاههای صنعتی و خدماتی
• ضعف در تولید برای صادرات، و تدوین طرحهای توجیه فنی و اقتصادی عمدتاً براساس بازارهای داخلی و نه صادراتی
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
• گستردگی و تنوع بازارهای پیرامونی و تنوع تقاضا و روبهرشدبودن اغلب آنها و منابع غنی، زیر ساختهای ایجادشده و ظرفیتسازی عمرانی فنی، انسانی، اطلاعاتی در کشور• بستهبندی کالاهای صادراتی ایران• ضعف در طراحی بستهبندی محصولات جدید صادراتی متناسب با نیازهای بازارهای جهانی• مدیریت اطلاعات تجارت خارجی
• توسعه کمی و کیفی سیستمهای اطلاعات تجارت و شبکهها
بنگاههای شایسته صادراتی
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1401-04-04] [ 10:36:00 ب.ظ ]
|